Administració de Finques

  • Constitució de Comunitat, per a aquelles finques que els requereixin
  • Legalització del Llibre d’Actes de la Comunitat
  • Inscripció de la finca en la Delegació d’Hisenda corresponent i realització dels tràmits necessaris per aconseguir la concessió del seu NIF
  • Emissió i gestió de cobrament dels rebuts mensuals, corresponents al Pressupost ordinari com extraordinari. Els rebuts en gestió de cobrament bancari són enviats al banc a través d’Internet, sense cap despesa per comissions bancàries per a la comunitat
  • Control i pagament de totes les obligacions econòmiques de la comunitat de caràcter periòdic i regular, així com altres de caràcter excepcional que la Comunitat ens encomani. i que seran autoritzades pel President de la Comunitat a fi de mantenir un correcte funcionament de tots i cada un dels serveis de l’immoble
  • Enviament mensual al President de la Comunitat d’un extracte comptable, detallant les despeses i ingressos realitzats durant el mes
  • Liquidació anual de despeses i ingressos, detallant totes les despeses, agrupats per partides, i distribuïdes en funció dels corresponents coeficients de repartiment, i detallant els ingressos pels diferents conceptes d’emissió, amb menció dels saldos, individualitzats, resultants, enviant còpia a tots els propietaris
  • Elaboració del Pressupost anual de despeses
  • Confecció de les convocatòries a Juntes Generals, Ordinàries i Extraordinàries, amb assistència a aquestes Juntes de personal especialitzat
  • Redacció i enviament, a tots els propietaris, de les actes de les Juntes de la Comunitat i transcripció al Llibre d’Actes
  • Assessorament laboral, confecció i pagament de nòmines i assegurances socials dels empleats de la comunitat, així com les declaracions d’IRPF
  • Comptem amb un equip de lletrats, especialitzats en propietat horitzontal al servei de les nostres Comunitats de Propietaris, destinat a la defensa jurídica en general